nedelja, 01. februar 2009

Nova abstinenca

Po cigaretah in pivu sem se odločil, da se odpovem še nečemu:

- Žurnal in Žurnal24 (tudi spletna verzija)
- Svet na kanalu A
- spletna izdaja 24ur.com

Zaenkrat sem samo na teh zasledil da so razgalili identiteto posiljene deklice s Ptuja - sicer zaenkrat samo posredno z imenom in priimkom očeta, njihovimi sosedi, sliko njihove hiše in podobno. Če veste da so podobno storili tudi Delo, Dnevnik, RTV Slovenija na spletu ali drugje, tv oddaja 24 ur na pop tv in/ali Vest.si na spletu pa mi prosim sporočite. Ne bo mi težko popolnoma brez njih.

3 komentarji:

  1. No, sedaj berem, da tožilec napoveduje tožbe proti medijem. prepozno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kje pa bereš? Na 24ur? :))

    Moj prvi je bil delo.si. Drugi sledijo potem hitro...

    OdgovoriIzbriši
  3. Delo, RTV, Vesti in zaenkrat še dnevnik

    OdgovoriIzbriši