torek, 2. april 2019

Trinajst

pa skoz neki potrpet
pa ugajat
morš bit zadovoln z mejhnim
začet pa ustrajat
pa glih u letih
k začel mi je dogajat
Nipke, Noben me ne razume

Že nekajkrat sem tule obelodanil, da je začet teč veliko večja jeba kot recimo nehat kadit. Ker ko nehaš kadit, ali pa jest kruh po 6h zvečer, ali pa nehaš pit, jest meso, poslušat Radio 1... pač nekaj nehaš. Enostavno nečesa ne narediš.

Ko pa nekaj začneš je to druga pesem. Ker nekaj moraš storiti. Ni fora da se nečemu odpoveš, ampak moraš nekaj aktivno storiti. Enostavno moraš, recimo, vstati s kavča in oditi na tek. Tako je dovolj en sam "bom šel pa jutri" trenutek, da ti uniči vse. No, meni bi ga skoraj tik pred zadnjim tednom. Najprej sem zašuštral že na začetku 12 tedna, ko sem se spravil teč en dan - prezgodaj, ja tudi to se zgodi, potem pa je bil naporen vikend in v nedeljo sem si rekel "bom šel pa jutri", in nisem šel niti jutri in grozilo je že da bo šlo v nič še deseto zaganjanje in to, mater, pred 13, zadnjim tednom. 

Ampak. 

Ampak od včeraj pa tudi nisem. Itak da je to samo potuha. Ah, sedaj sem se itak pregrešil z enim cigaretom, pol je pa itak vseeno če pokadim še ostalih 19. Ah sedaj sem itak pojedel bobi palčko po 18 uri, pol je pa itak vseeno, če še kilo kruha čez. Pa en pir, pa ena salamca, pa 5 minut Radia 1... in potem se zalotiš, kako pijan poslušaš Avdiča in se bašeš s čevapčiči. Skratka: sploh ni res. Zrela oseba - in to sem, kot bi rad poudaril, po vseh teh letih jaz, reče, ma dobro, malo me je zaneslo ampak odslej bom pa še bolj pazil. 

Tako sem tretjo vajo 12 tedna opravil 4 dni prepozno ampak sem jo. Ha!

Še vedno je torej šansa, da prilezem, menda celo v roku, po planu, do konca trinajstedenskega programa hoje in teka, do konca desetega ponovnega zagona. Če bo pa vreme, bi pa lahko bila zadnja vaja zadnjega tedna, ki zapoveduje: "poiščite tekaško prireditev" po dolgem dolgem času... moj Borški krog. Borških 10000. Če sem sedajle na hitro prav preštel, sem ga pretekel 252 - krat. Na zadnje decembra 2015. 

Sem ga sposoben še enkrat?

1 komentar:

  1. Če ga ne boš pretekel boš ga pač prehodil, kar je vsekakor bolje kot ležat na kavču :)

    OdgovoriIzbriši