petek, 16. julij 2010

2. teden, 2. vaja: Intervalni trening. Skupna razdalja 8 km: ogrevanje, 2 x 1600m intervali v času 8:24 min, odmor med intervali 800m lahkotnega teka, iztek

Jooooj. Kolk bi se lahko pohvalil, da take natančnosti pa še ne, če ne bi bil ker cepec. Namreč zapoved se je glasila: 2 x 1600 m v času 8 minut in 24 sekund. To pomeni tempo 5:15 in takega sem si tudi naštimal na uro (+/- 15 sekund). In, opala, ko sem potem doma še prešvican študiral čase sem pogruntal, da sem za 2 x 1600 m pokuril natančno 16 minut in 48 sekund. Niti sekunde več, niti sekunde manj. Mejduš se mi je fino zdelo. Bi se mi fino zdelo. Če... Če ne bi poštrenal vsega ostalega. Nič namreč ne piše koliko in s kakšnim tempom naj bi trajala ogrevanje in iztek. Ok, skupna razdalja naj bo 8 km, za intervale porabiš 1,6 + 0,8 + 1,6 = točno 4, torej moraš za ogrevanje in iztek narediti še 4 km. Po občutku sem si jih razdelil na 3 za ogrevanje in 1 za iztek.

takole je potem šlo vse skup. Kljub temu, da zadeva ne bi smela biti prehuda zame,  na trening nisem šel čisto brezbrižen. Človek nikoli ne ve. Navsezadnje je zunaj sopara in vročina in zvečer se ni nič pretirano ohladilo. Pa tudi - s takim tempom nisem tekel že 100 let. Bo danes šlo? Vse sem še enkrat preštudiral, tabelco luštno dopolnil, pobarval, okranjcljal, prestavil, oblikoval in še enkrat preveril vse skupaj s podatki s tek.si. In seveda vse pobrkal. Najprej sem si ogrevanje skrajšal za cel kilometer. Namesto 3+1 sem bil v trenutku prepričan, da sem si napisal 2+1. Pa še tako luštno se izide ravno na začetek makadamskega PSTja pri bajerju. Potem sem se ves interval ukvarjal z mislijo, kje se bom obrnil nazaj, da bo vsaj približno na polovici. Ker sem pozabil izklopit samodejno beleženje "krogov" na kilometer, mi je ura skoz piskala - poleg opozorila da grem prepočasi ali prehitro še piskanje na polne kilometre in opozorilo med menjavo iz intervala na vmesni tek in nazaj na interval. Najbrž pa so me zmedle še tekačice, ki so se glede na vremenske razmere res potrudile z oblačili - niti kvadratnega centimetra tkanine preveč. Ni čudno, da sem na koncu drugega intervala kar pozabil nehat teč s hitrim tempom in sem namesto 1600 pretekel 1900 m (jep, ker kao piska za okrogli km ane, pametnjakovič, ne pa za konec intervala)... No, teh dodatnih 300 sem prištel k izteku, kaj pa čem...

Ampak suma sumarum zadeva se je iztekla uspešno. V nedeljo me čaka dolgi tek 19 km s tempom 6:31 in ravno prav sem že objesten, ker mi gre tako dobro, da bi me najbrž že moralo začeti skrbeti. Pa še vreme me skrbi, kaj pa če bodo nevihte? Kaj pa če bo pripeka? Kaj pa če bo sneg? Skratka, kumi čakam.

5 komentarjev:

  1. Blagor tekačem, ki jim gre vse po planu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kok si ti men všeč, kadar si objesten....

    :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau super!!!!!!!!!!!!!! Končno si se odločil, da storiš nekaj za kar si bil že zdavnaj sposoben. Pa kaj bi to . Očitno bo ekipa srčnih kar v močni postavi na maratonu v Ljubljani ;)

    Kar se tiče programa mij e včeč, edino kar pravijo starejši maratnoci, da za priprave na 4 urami nima smisla delati intervalov. a kljub temu sem se letos tudi sam osdločil, ne boš verjal, da juh bom prvič v letu izvajal tudi sam. V resnici bom poskusil. Če ti je v pomoč je moje ogrevanje in ohlajevanje dolgo ravno 1,3 km od doma do broda jih namreč nanese toliko.

    Jutranji tek ob 4:00 ?? Pa ti si pravi norc. Za nobeno ceno se ne vsatnem tako zgodaj :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. pajo, nič: "jim gre"! To so neskončne ure planiranja, usklajevanje, nadčloveških naporov na treningih, to so litri grenkega znoja, odrekanj, solza in stisnjenih zob! To je pobiranje po padcih in vztrajanje na začrtani poti, sledenje sanjam in iskanje izzivov.

    sestrca jaz bi bil pa raje malo manj objesten in malo bolj realen ;)

    Vreme, kako to misliš da za priprave na 4 urami nima smisla delati intervalov? Kdo je pa kje rekel, da štartam na 4 ure ??

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz nisem nič rekel, rekel sem samo, da kako nima smisla delati intervale če ne nameravš teči pod štirimi urami!!!

    OdgovoriIzbriši