torek, 26. november 2013

Mobilni


And Now for Something Completely Different
Monty Python's Flying Circus

Tokrat je huda. Takole me še ni zabremzalo. Me je pa večkrat po malem...

Zadnjič sem šel malo brat svoje umotvore od zadaj naprej in se komaj prebil do polovice 2009. Mater, dobri ste bili da ste tisto brali... Trenutno še nabiram moči za ponoven nov začetek in kar je pri vsem malo zoprno je to, da dlje kot odlašam, težje je začet. Vedno je nekaj vmes.

Na splošno sem pa kar dobre volje. Včeraj sem imel sicer en tak cmok v grlu. Nekaj ogromnega se mi je prilepilo za rit. Ampak na koncu se izkaže, da je bil strah spet votel in brez kože. 

Uh kako me že mika... 





2 komentarja:

  1. Prikolica? Pozimi?

    Ja, ja, samo še dopust jim gre po glavi...

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, super. Sedaj pa ti res ne preostane drugega, kot da začneš teč . Bo prej minilo do dopusta :)

    OdgovoriIzbriši