ponedeljek, 24. maj 2010

Za nadstropje višje

Namenjeno je bilo in zgodilo se je, da sem se preselil v pisarno, ki je nadstopje višje. Eno nadstropje pri nas meri 3 metre, tako da sem sedaj namesto na 9 metrih pristal na dvanajstih. Ker še vedno ignoriram dvigalo sem med vzpenjanjem naredil preprost izračun:

- do konca leta me čaka približno 170 delovnih dni. Brez dopusta torej 140.
- ker grem na dan najmanj trikrat "gor pa dol" samo to novo nadstropje pomeni 9 metrov na dan
- do konca leta bom torej naredi 1260 višincev... samo s tem nadstropjem...

Sicer pa - vreme je lepo. Zadnjič sem preizkusil če bom zmogel balaton in kot zgleda bom. Čeprav mi je šlo drugi dan obupno počasi. Pa kaj?

7 komentarjev:

  1. Nagradno vprašanje glasi: kaj je za tebe obupno počasi ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajd, malo pesniško pretiravam, ampak 20 km (ne 21!) sem zmožen preteč prej kot v 2:20. Ampak kot pravim - nič hudega.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidi ti njega. Namesto, da bi bil ves srečen kako bo na lahek način prišel še do boljše kondicije... Ma to, da na LJ maratonu popraviš čas za kar nekaj minut.

    OdgovoriIzbriši
  4. No, saj. Malo si že ogledujem prostore na podstrešju...

    OdgovoriIzbriši
  5. Služba bi ti morala tole fitnes opremo zaračunat!

    OdgovoriIzbriši
  6. Služba nam še celo ta prave fitnes opreme ne zaračunava, pa kaj misliš, kolikokrat sem bil tam?

    OdgovoriIzbriši
  7. Ker misliš, da tkole pocen se pa že ne daš!

    OdgovoriIzbriši