nedelja, 16. maj 2010

Užitek.

Kaj pa vem. Radenci so Radenci, nekako so mi pri srcu. So sicer daleč, pa menda imajo težko podnebje, pa na začetku sezone so in te stvari ampak - meni pašejo. Celo lani, ko so mnogi jamrali da je bilo grooozno, je bilo meni prijetno. Letos sva se z Darjo odločila, da skupaj s Samotom in Jasno "nastop" še olajšamo, vzeli smo kar vikend paket in tako je vse skup postalo užitek. Saj se še spomnimo, lani sem ob štartu še iskal parkirni prostor in se preoblačil :)) , letos pa na izi - iz hotelske sobe naravnost na start. Kasneje se je zaradi dežja in mraza in vetra vse to še sploh izkazalo za zelo zelo zelo dobro idejo.

Kar se pa samega teka tiče, filozofija ki jo teram zadnje čase se je tokrat sploh obnesla. A kera filozofija? Ja to, da, emmm, no tisto, saj veste, pač filozofijo. No, vsekakor pa sem imel eno najdaljših netekaških obdobij sploh. od 6. maja pa vse do včeraj - ništa! Počitek.

In je šlo. Ni bilo sicer pod dvema urama, je bil pa tretji najhitrejši. In v cilj sva spet pritekla skupaj dva srčna - z Rajkotom sva se sicer videla samo prvi in zadnji kilometer ampak to je bilo dovolj da sva začutila energijo. Ki je samo še rasla, Jasna je po bolezni spet padla not, Samo jo je rutinirano spremljal, Raf pa je z užitkom (!) pretekel svoj drugi veliki maraton.

Madžarska prihajamo!

4 komentarji:

  1. Dobri ste, madonca! Čestitke!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Naj te popravim, predlani si iskal parkirni prostor, ko smo eni že štartali :)))

    Očitno pomaga, manj treniraš boljše gre... se kar poklapa s tvojim prejšnim zapisom ;)

    Ampak na koncu pa sva tekla resnično kot v "starih" časih, samo jaz sem en rondo vmes zgrešil, samo ne tako kot Kenijci :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ampak meni taki "vložki" ful pašejo. Še roke v luft bi morala dat in enga fotografa naštimat pa bi bilo popolno...

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja točno, kje pa so slike????

    OdgovoriIzbriši