torek, 27. januar 2009

Ena smešna

Na foto forumu e-fotografija.com so pred leti prirejali zabavno tekmovanjev spreminjanju originalne slike v poljubno novo. Žal so kasneje pri prenovi ta del foruma izbrisali, pa se veliko slik ni ohranilo. Pravila so bila enostavna zmagovalec prejšnega kroga je objavil sliko, ki jo je bilo potrebno spremeniti.

Nekateri so se zadeve lotili zares profesionalno in dosežki so bili fenomenalni. Drugi smo se pri tem bolj kot ne zabavali in nastalo je kar nekaj zanimivih fotomontaž. Spoznali ste že predelavo Jerneja kuntnerja, kar se mi zdi ena boljših mojih, no še ena mojih je nastala iz tele fotografije:


Moja predelava pa je zgledala takole:

4 komentarji:

  1. ta gre pa direkt u peku :)

    p.s. men je všeč tvoj blog, mislm ta nov. mislm, tut un ni bil slab... no, kokrkol, sam povem!

    OdgovoriIzbriši
  2. Men tud. Tvoj. No oba, no, kakorkoli... eee...

    Ja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Poglej no poglej, še en, ki fotošopira. Koliko talentov nam boš še odkril?

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz pa kar ne zmorem tega preskoka... Sem bolj počasen. Počasen. Počasen.

    OdgovoriIzbriši