torek, 13. maj 2014

Blažen

"Blaženi so tisti, ki niso videli in so verovali!”
(Jn 20,29)

S temle zapisom sem odlašal iz dveh razlogov. Prvič: še vedno si nisem na jasnem, ali so neblaženi tekaški copati končno to in drugič: malo iz lenobe malo pa sem bil res nekaj smrkav in čuden pa sem si mislil, hej, bolan pa RES ne smeš tekat okoli. Skratka, konkreten tekaški  premor je (bil) vmes.

Glede prvič - po toliko letih človek pač postane previden. Če si dolgo na svetu se navadiš, da ni vse zlato kar se sveti, predvsem pa ni vse zlato, kar je zlate barve, sploh če ga vsi neprestano vneto loščijo. Povrh pa, kot sem že rekel, mi gre dejstvo, da utegnejo biti minimalistične superge resnično nekaj, kar mi ustreza, pošteno na živce. Toliko enega denarja in študiranja, kot sem ga vložil v moje superge ga zlepa ni noben in vse to mora očitno v zrak. Že tako ali tako sem pretiraval, sploh glede na to kakšne vrste tekač sem, potem pa še to. Nazadnje se bo izkazalo, da bi bilo vseeno če bi tekel bos! Ampak, kot sem že rekel, zadnja leta sem pri vseh teh rečeh bolj kot ne previden. Ko mi je na primer te dni prišla v roke knjiga “Mastna laž - grenka resnica o sladkorju” je nisem kar takoj vkoval v zvezde in jo proglasil za odrešenico. Počakajmo. Morda pa mastna laž ni debela ampak le bela? Skratka, morda pa (tudi) bosonogi (oziroma v mojem primeru neblaženi) način teka sploh ni zame? Se bo, ko bom začel povečevati kilometre in hitrost vrnila bolečina? Se bo pojavila nova? Zadnjič sem imel preizkus, ki bi utegnil biti zanimiv: potem ko sem v zgolj neblaženih copatkih pretekel zaporedoma nekaj čez 50 km sem poskusil spet z mojimi ultra mega beast antipronation in antikušnijon. Pa da vidmo! Po 50 km so se noge menda že malo navadile, da niso podprte, kaj bo pa tokrat? In JE bolelo. Ko hudič. Sem rekel, na, pa je res problem v blaženju. Potem pa sem pogruntal, da sem prvič po doooolgem času tekel po ravnem in hitreje kot ne pomnim kdaj nazadnje.  Uh? Spet ne vem nič. Potem pa sem se domislil. Iz superg sem zmetal ven vložka in poskusil tek s tako osiromašenimi copati. Uh, je bil dober občutek. Ampak spet nisem vedel ničesar: me sicer boli ker imam pretesne copate? Koliko blažijo “normalni” copati brez notranjega dela? Je šlo zgolj za to da sem si vmes malo spočil? Skratka spet več vprašanj kot odgovorov.


Aja, saj res. S temle zapisom sem odlašal iz treh razlogov. Ampak o tretjem kdaj kasneje.

11 komentarjev:

  1. Ti pa znaš držat bralce v pričakovanju! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Priznam, tole je pa res komplicirano!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene pa zanima, kako boš proslavil 10.000 km ;) Še mal, še mal :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Se ve. 10.000 km bo pretekel bos.

    OdgovoriIzbriši
  5. mojcej akvarijska, nekaj dni poslušam radio1 pa se takoj navadiš takih štosov.
    piskec, v bistvu je to takole, kot bi kupoval petmeterske satelitske antene za GPS tracker, pa bi na koncu odkril, da je tista rajkotova naprava, ki jo je dobil za rojstni dan naprava veliko boljša in natančnejša.
    Nana, tradicija so kremšnite
    Rajko, v mislih sem imel zaključek spremljanja mojih tekaških podvigov.To je tudi tisti tretji razlog za odlašanje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Aha! O, to pa vem... sem se že večkrat nasračkal... :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Rado pa ne mi rečt, da boš naslednjih 30.000 km zdržal tečt ne da bi nam kaj napisal.

    OdgovoriIzbriši
  8. Haha, prav res sem imel nekoč idejo ali željo ali kajvemkaj, da bi s tekom prilezel do 40.000 kilometrov, kar je približni obseg zemlje, ali pa 42.198 kilometrov, kar je toliko kilometrov kolikor ima maraton metrov. ampak očitno se ne bo izteklo, saj bom kmalu prestar za te hece. Tako da bo morda simbolični konec, 10.000 kilometrov in seveda kremšnite - kje drugje kot v zibelki kremšnit, na Bledu, Nočna 10ka.
    Kumi čakam.

    OdgovoriIzbriši
  9. Prestar?? Mladenič, saj še Abrahama nisi imel! Sicer pa ne verjame,da boš bilo kdaj prestar za takšne ali drugačne hece ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. O, spet bom zraven pri zgodovinskem dogodku ;) Bos?

    OdgovoriIzbriši
  11. Bos ne, v neblaženih copatih pa ja.

    OdgovoriIzbriši