ponedeljek, 4. julij 2011

25 kilogramov

Tole me je pa pičilo: ker na Dolenjskem še nisem nalepil protireklamne nalepke so mi začeli poštarji dvakrat tedensko dostavljat vse tisto papirje, ki me vabi v nakupe. Kar me je presenetilo je količina le teh. Ker jih v Ljubljani ne dobivam, si nisem niti predstavljal, kako se je to razpaslo. Ko sem zadnjič tedensko bero vrgel na tehtnico je pokazala osupljivih 480 gramov. Skoraj pol kile!!!

Od prijatelja v tiskarni sem izvedel, da običajno reklamni materjal tiskajo v 360000 izvodih (vseh gospodinjstev v Sloveniji je okoli 650000) kar pomeni, da gre samo za reklame tedensko 172 ton papirja. V enem letu torej 9000 ton!

Evo, še danes grem po nalepko. Bo 25 kg manj...

3 komentarji:

  1. 25 kg bo manj v tvojem nabiralniku, za to ne bodi nič manj tiskali, razen če se vi odrečemo teh reklam, pol že mogoče, a bodo našli že kakšno drugo finto...

    OdgovoriIzbriši
  2. Kot je rekel Bruce Willis v drugem delu umri pokončno: vsaj poskusil sem...

    OdgovoriIzbriši
  3. Če vsak naredi svoj delček, je to povsem dovolj.

    OdgovoriIzbriši