nedelja, 23. oktober 2016

Aleševih 50



Abraham 'ma sedem sinov,
sedem sinov Abraham,
vsi so jedli vsi so pili,
vsi so delali tako...
vsi tako, vsi tako,
vsi so delali tako...

Niso pili, niso jedli,
niso jedli, niso jedli,
niso pili, niso jedli,
niso delali tako...

Slovenska narodna



7 komentarjev:

  1. Aaaaahahaaaa Rado, cepam od smeha! Sam da smo se dobr imel pa da sem jaz lahko koga objel zjutri! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pred davnimi leti je prišla hči iz vrtca in ves vikend brundala nekaj v smislu....abahaba seba siba, seba siba abaha....Po dooolgem razbijanju teorij smo prišli do sklepa, da gre za pesem iz naslova :). Smejal sem se vsaj toliko, kot ob ogledu (končno) novega prispevka. Seveda...kapo dol, pa....eni še vedno beremo, g. Wega :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh... Pa kako sploh zveš za nov prispevek... :)
    Takile kot si ti me bodo še s kavča spravili... ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Glede na to, da se nisi dal prepričat, za tistih zadnjih nekaj km, sem prišel šele sedaj do spoznanja,da si se tako pripravljal na tvoj (vajin) abraham :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Wega še vedno si zakon. Vse sem poslušal .

    OdgovoriIzbriši
  6. pajo, legenda, še jaz se nisem!! :)

    OdgovoriIzbriši