nedelja, 16. september 2012

Motiv

Saj to sem že povedal, se mi zdi, pa ajde, bom ponovil. Najbrž ste začutili to čudno neskladje med euforijo dosežkov Vršiča, nočne 10ke in podobnega in mlačnosti ob pravzaprav življenskim dosežkom Celje - Logarska. Nekaj sem se sicer zgovarjal, da ni šlo za "moj" projekt, pa da sem si potihem želel pod 10 ur in take. Pa vse skup ne drži vode. Očitno tudi mene malo gricka vse supaj, zakaj bi sicer šel zadnjič malo računat kao "čist tko za štos", in preučvat čase logarske: v Lučah pri 58 kilometrih, preden se je začel tisti klanec, sem imel skoraj svoj osebni rekord na tako dolge proge - nekaj več kot 7 ur jebenti, še malo, pa bi povozil svoj najboljši šesurni tek v Sladkem vrhu!

In evo, to mi je dalo mislit. Ljubosumen sem! In len. Tale logarska ni bila mišljena kot vrhunec letošnjega leta, ves čas se pravzaprav že šparamo za Borških 10000 knede? Ne bo menda sedaj ta bedna logarska prevzela ves šov?

Ker treba je vedeti, v realnem svetu je itak vseeno. Če se še tako trudim, da bi tale moj tek vpletel v vsakdanji pogovor (recimo, se pogovarjamo o vplivu ultravioličnih žarkov na parjenje navadnih vrtnih polžev in omenim, da "zadnjič, ko sem tekel 75 km na ultramaratonu Celje - Logarska pa ni bilo ultravioličnih žarkov, ker je padal dež" in upam, da se bo pozornost s polžev preusmerila name in tek) se vse skupaj sfiži. Ali mojo iztočnico preslišijo (in še vedno poskušajo zagovarjati tezo o povezavi izbruhov sončnih neviht na določitev spola polžev), ali se najde pametnjakovič, ki moj čas z10 ur pospremi s ciničnim, aja, to ste pa hodili?, ali pa itak nima nihče niti najmanjšega pojma, koliko pravzaprav teh 75 kilometrov pomeni in ali je to sploh dosežek ali ne. Češ, če si pa ti to pretekel (in pogled z višine oči v višino pasu, ter nazaj) potem pa to že ni nekaj nevemkaj. Resno, polovici ljudi je čisto vseeno če bi rekel 10, 1000 ali pa 8641 kilometrov. Uau, 10 kilometrov si pretekel, mater, awesome! Uau, 1000 kilometrov si pretekel, awesome! in Uau, 75 kilometrov si pretekel, ful, špica awesome!

In kot rečeno, vse skupaj mi je prevzelo še pozornost z mojega življenskega projekta, Borških 10000, napad na Dolenjsko, ker no, dokazali smo že, da se veliko bolje sliši "uh, pretekel sem iz Ljubljane na Krtino" kot pretekel sem 21 kilometrov! In če rečem, pretekel sem iz Ljubljane na Boršt bo to verjetno večja atrakcija, kot sedaj, ko imam "itak" že Celje-Logarsko za sabo.

Ampak kakorkoli, do velikega dogodka sta še dva tednas in počasi se mi v trebuhu že nabirajo mravljinčki. Nič ne povem koliko kilometrov naju bo to stalo naju s Samotom.

Pretekli, prekolesarili in prehodili bomo nore razdalje s čisto drugih dimenzij Slovenije in to šteje. Awesome!

Kumi čakam.

8 komentarjev:

  1. no, ampak borških 10000 kilometrov bo pa za čestitat! v primerjavi s 75... halo-o?!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh, ja, Borških 10000 bo pa letos sploh nekaj posebnega. Bogi sploh še ne vejo, kaj jih čaka. Naj zaupam samo, da bomo poskusili podreti svetovni rekord!

    OdgovoriIzbriši
  3. Svetovni rekord??? Komaj čakam ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Končno en dostojen izziv, svetovni rekord! Sem se ustrašil, da bomo spet tekli tistih bogih par km... Al smo al nismo?!

    OdgovoriIzbriši
  5. Res je, v realnem svetu je vseeno. Ljudje nimamo pojma, kaj je to 75km. In skušamo nek tak rezultat vedno razvrednotit, se delat norca ali pa se o njemu šalit. Ker nas ga je strah. 75km?!

    No, kot da ti pa veš, koliko je to, a?

    Čisto prav je, da logarska prevzame šov. Za nekaj časa. Kmalu bo namreč čas, za novega!

    Juhuhu!

    OdgovoriIzbriši
  6. Stari, sam če bi ti vedel, kaj te čaka za Borških 10000 in to POTEM, ko boš prehodil uhuhu... me ne bi poskušal tolažit...

    OdgovoriIzbriši
  7. Dejva najprej videt al bom sploh prišel do tam...

    OdgovoriIzbriši