ponedeljek, 5. december 2011

Volitve


Uh, kera pavza! Po Palmanovi sem se samo še iztekel, potem pa začel premor. Enostavno je bilo preveč. V Palmanovi me je namreč vse pošteno bolelo in nekaj srednjih kilometrih sem prav zares trpel.  Sploh pa sta llubljanski maraton in sladkih6 pač kar pošteni obremenitvi mišic in sklepov in ni se za igrat. In pa - ah, po skoraj polnih petih letih tekanja si pa že lahko privoščim pošten dopust!

Da je čas za počitek so mi jasno namignil tudi štirje od devetih Wegatov v moji glavi, ostalih pet pa bodisi cinca, bodisi vzdihuje ko zagleda kakšnega tekača skozi okno avtomobila. Prav pošteno pa nihče ne sili ven v meglo.

Se je pa počitek poznal na včerajšnem štafetnem teku v Velenju - čeprav sem imel super občutek, so objavljeni rezultati pokazali precej slabšo sliko. Smo se pa zato zabavali, pa še premogovniški muzej smo si ogledali. Vredno ogleda.

Skratka na hitro toliko. Sedaj ko imam na Borštu urejen dostop do interneta (zaenkrat še prek 3G) pa se javim kaj večkrat!

5 komentarjev:

  1. S svojim velikodušnim dejanjem tik pred ciljem si bil zmagovalec!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mah, v bistvu sem samo zakamufliral da nisem (z)mogel niti koraka več... ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Inet na Borštu? Eiiiiiaaaa, zmaga, zmaga, zmaga!

    OdgovoriIzbriši
  4. Rajko,za vtise sem ta glavni!
    piskec eeeha,gre šele za pokrito belo liso z UMTS in/ali EDGE signalom od simobila,tako da se lahko vsaj priblžno skonektam

    OdgovoriIzbriši