sreda, 12. januar 2011

6:05

Jaz pa sem perla za z lučjo iskat. Merim, evidentiram, trasiram, vpisujem, računam, planiram, vrednotim, oblikujem, premišljujem, pričakujem, delam razpredelnice, grafe, zapise, se sekiram in kompliciram, potem pa nekega dne, malo tečen, malo željan zraka in malo kar tako, grem ven, odtečem dobro mero in ko se doma vsedem za računalnik se spomnim, madona, saj res.

Nekje sredi puščobne blatne PST, v čisti temi, s tistim zoprnim pršenjem dežja v zraku sem pretekel šesttisoči kilometer. Še 995 do naslednje okrogle...

5 komentarjev:

  1. Časki čaki. Sedaj pa te več ne folgam brat. Kaj jez daj to?? kar vsaki dan nekaj napišeš ;)

    6000, vau bravo. A ni šlo to splanirati skupaj z obletnico?? :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličen si! Pri meni...še malo manj kot 100, pa jih bo 4000. A veš kaj? Odlična sva! Mislim, odlični smo!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vreme, ko bi ti vedel kaj vse sem planiral! Pa da bo za borških 10000, pa za novlet, pa za obletnico, pa... Pol pa tkole! Katastrofa!

    Sys, hvala!

    Classix, 40+ smo carji!

    OdgovoriIzbriši
  4. Saj sva jih praznovala že v ponedeljek.

    Ane?

    OdgovoriIzbriši