sreda, 21. julij 2010

3. teden, 1. vaja, lahkoten tek 8 km, 6:31

Uh. Včeraj me je pa prvič malo zaskrbelo. Ni šlo tako zelo zlahka, kot sem si predstavljal. 8 kilometrčkov z razmeroma počasnim tempom, pa sem se moral kar priganjat. Pa tudi posebnega užitka ni bilo. V želodcu sta mi  klompala pica in radler, kar vsekakor ni prava izbira za pred tekom. Sredi teka me je začelo še malo skrbet glede izvedbe plana: za četrtek je na vrsti hitri tek, kar upam, da ne bo prehuda, bolj pa me skrbi nedeljski dolgi tek. Prejšno nedeljo sem se kar matral, to nedeljo so pa še trije kilometri več. Povrh vsega pa bo treba ta dolgi tek izvesti na Borštu, ker se začne dopust in se ne vračam v Ljubljano. Ne skrbijo me klanci ampak dejstvo, da bo treba štirikrat mimo psov. Pa dejstvo, da bo treba dan prej nekajkrat mimo zidanic... Potem, za na morje, pa je na srečo na vrsti četrti, regeneracijski teden, trije lahkotni teki. Tisto bo pa menda šlo? Hja, opremo bomo vzeli sabo, potem pa kar bo, pa bo. Ko bo konec četrtega tedna pa se intezivnost prvič pomakne stopničko višje. Mimo bo četrt programa in vse gre višje, močneje, hitreje. Joj, kolk kumi čakam.

4 komentarji:

  1. mislim da je tek zjutraj veliko bolja izbira kot tek zvečer ... hkrati pa, kdo gre tekat z polnim želodcem?
    A te niso učili, da plavat, tekat in ostali šport šele dve uri po obroku :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem včeraj malo zamenjal in sem tempo tek, ki ga imam predvidenega za četrtek opravil včeraj, jutri pa so na vrsti prvi intervali, pa da vidimo...

    Kar pa se tiče nedelje in dolžine na Borštu pa lahko brez skrbi pse izpustiš. Pač prej zaviješ nazaj ;))

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidva pa sta, intervali pa vse to...

    KDO MI JE UKRADU PRJATLE???????

    OdgovoriIzbriši
  4. Almira, zjutraj že, no, jaz sem poskusil praktično sredi noči. Najbrž bo na morju pravi čas za to.
    Vreme, kaj naj potem 11x po 2km tečem?
    Piskec, halo, pomiri se. Najbrž si pomešal, ne gre za integrale, samo za tek gre. Tle smo pa skupaj, ane?

    OdgovoriIzbriši