sreda, 25. marec 2009

Nazadovanje. Upadanje.

Ne, nič ne bomo jamrali. Vseeno, ker je bilo nekaj začudenih frisov in skomiganj z rameni naj pojasnim, da sem s Sežano res čisto zadovoljen. Zdej, lahko mi verjamete ali pa ne, lahko si tudi mislite svoje, lahko se pa res samo tolažim, ampak dejstvo je da sem pretekel cel polmaraton z zaprtimi usti, kar se mi zdi prav hecno. Moram pač povedat kar takoj, da ne bo nesporazumov, ne gre za kakšno novo modno muho, vpliv gibanja sproščeni tek ali celo nevemkakšno foro. Odkril sem samo, da se z dihanjem skozi nos veliko manj zmatram. Pri meni je pač tako, da mi mišice niso sledile kardiovaskularnemu napredku in sape mi ne zmanjka tako hitro kot mi zmanjka mišic, tetiv, vezi in sklepov. Zato sem se omejil z dihanjem skozi nos – le tega sem se doslej otepal, ker je veljalo, da se samo skozi nos ne predihaš in prezračiš dovolj, no sedaj pa sem prebral da se tudi tako prezračiš čisto v redu. Da bi se bolje, kot trdijo v 'Sproščenem teku' še ne verjamem.


Da sem lahko pristal na recesijo* je trajalo in ni bilo lahko. Kajti definitivno recisija je in to za četrt ure. Celo od lanske Sežane sem počasnejši za par minutk. Pa ni bilo najtežje odločiti se za počasnejši tek ampak je kljuvalo klju(v)čno vprašanje: ali gre zgolj za klasičen wegovski psihoshizopresiven izgovor ala ne da se mi več, pa dejmo raj počasnej, ali je pa res bolje malo razšponati in začeti s stopničke nižje? Ali gre spet za klasičen wegovski psihoshizopresiven popadek, kakršnih je bilo zadnje čase že cel kup in so se vsi po vrsti klavrno končali, ali pa bodo učinki ugodni? Ali gre torej za wegovski psihoshizopresiven zaključek tekaške ere ala Ah, saj je vse skup brez veze, kaj se čem gnat, kar tako ne morem nehat, se grem pa 'dihanje skoz usta' foro.

Ekola – same hamletovske. Na koncu je prevagala lenoba. Treba je vedet, men gre vse skup preveč do srca. Berem poročila na forumu, kako se tip odloči »po treh letih« da gre spet malo polauffat in ima čase po 1:50, raje manj. Pa druga: treniram že tri mesece in sem šla poskusit na Ljubljanca, sem kar zadovoljna, 1:48:27, naslednjič štartam na ful, ker sem se sedaj malo bala. In imam čeljust do tal. Kaj jebenti jaz počnem že tri leta, pa celo zimo bazo nabiram pa tabele rišem in grafe slikam, razpredelnice polnim, izračune delam in – ništa. Pride palmanova pa flop. Skratka, stari, ne ženi se več, se ne splača. Tek je zen in užitek. Ne lovljenje polmaratonov pod dve uri pa pod 1-50, pa pod 1-45, pa 1:06:00…

So sladkih6, pa je Borških10000, pa fotrov tek in opla, sedajle gledam – 8 ur teka za rdeče noske. To bi znalo biti nekaj zame. Skozi nos.


(*)recesija -e ž (i) ekon. nazadovanje,
upadanje gospodarske aktivnosti:
gospodarstvu grozi recesija; zaradi
recesije se je brezposelnost povečala;
obdobje recesije; recesija, depresija in
kriza / med recesijo je podjetje propadlo
/ gospodarska recesija

5 komentarjev:

  1. Dihati samo skozi nos in ne spraševati koliko časa je velik uspeh, tako da ni potrebno govoriti o nazadovanju, ampak kvečjemu o napredku. Sam sem že preizkusil to dihanje skozi nos več kot km nisem spravil skupaj pa še to z veliko muko, tako da vsaka čas ti!!!

    Osem urni tek, ma to bi bilo nekaj za nas, no bomo videli ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Počasi bom čisto posvojila tvoje razmišljanje. Še malo...

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni gredo take zgodbe preveč do srca. Mnogo preveč, čeprav včasih ni slabo, ker te nekaj žene. A zraven paše tudi obup, kar pa ni primerno... Zato se večinoma trudim, da mi ne bi šlo do srca in da bi bil zadovoljen s samim seboj. Saj ni treba biti najboljši, dober, pravzaprav je dovolj, če se trudiš.

    Zdaj se moram samo še naučiti, kako uživat, če se (preveč) trudim... :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja...ampak na 8 urni tek se še nisi prijavil. No saj te razumem...je poprej potrebno izrisati grafe, pa izmeriti višince, pa Rajkota in Piskeca prepričati...

    LP
    matjaž

    OdgovoriIzbriši
  5. Hehe, v bistvu sem se že prijavljal, pa nisem vedel na pamet številke čipa. Ejga, jaz sem zgornja Šiška in tu je že gorenjska. Ne dam 3 ojre za prazen nič... :)

    OdgovoriIzbriši